ترنم باران

یه سایت که همه چی توش پیدا می شه.

ترنم باران

یه سایت که همه چی توش پیدا می شه.

تبریک تولد به یک دوست قدیمی

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

امروز یادم افتاد که بیست و هشتم تیر روز تولد یکی از دوستان قدیمی ام است. تصمیم گرفتم که به او زنگ بزنم. نام او پروانه یا سارا فروهر است. من او را بسیار دوستش دارم و عاشقشم. تا زمانی که در مدرسه فردوس باهم بودیم دوستان خوبی بودیم و بعد از آن هم دوستیمان ادامه داشت ولی بعد از مدتی دوستیمان کم رنگ شد ولی کم کم متوجه شدم که بهتر از او دوستی ندارم و میخواهم باز هم با او باشم.این عکس من و اوست.

سمت راستی من و سمت چپی پروانه است.در این عکس ما کاپشن هامون رو با هم عوض کردیم.


                                                           ذ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
پریماه هاشمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی