ترنم باران

یه سایت که همه چی توش پیدا می شه.

ترنم باران

یه سایت که همه چی توش پیدا می شه.

نصب واتس اپ Whatsapp بر روی کامپیوتر

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

نصب واتس اپ  روی کامپیوتر


ابتدا برنامه واتس آپ را از سایت سازنده در این آدرس دانلود کنید .  
1.  برروی ایکون واتس اپ کلیک کنید سپس در صفحه باز شده بر روی دکمه continue کلیک کنید . دقت داشته باشید که حتما باید نرم افزار blue stacks نصب شده باشد . در هنگام نصب باید به اینترنت متصل باشید .

1 آموزش نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر

 

 

2 در این صفحه مطابق شکل ابتدا کشور وسپس شماره تلفن خود را وارد کنید سپس بر روی دکمه ی ok کلیک کنید

2 آموزش نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر

 

 

3. شماره خود را تایید کنید ومنتظر ارسال شدن کد 6 رقمی به صورت sms  باشید  پس از تمام شدن فرصت 5 دقیقه ایی کد را وارد کنید و وارد صفحه واتس اپ بشوید .  چند دقیقه ای فرصت برای فعال سازی از طریق پیامک زمان لازم است پس صبور باشید و از ارسال تیکت در این زمینه خود داری کنید .
   ((لازم به یاداوری است که در بعضی از موارد کد برای شما ارسال نمیشود در این حالت بر روی دکمه ی call me  کلیک  بکنید دراین حالت پس از چند لحظه با شما تماس گرفته میشود و کد را برای شما میخواند.کد چندبار تکرار می شود )) 

3 آموزش نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر

حالا شما توانسته اید بدون داشتن یک گوشی اندرویدی به واتس اپ متصل بشوید

نمای کلی از نرم افزار

4 آموزش نصب واتس آپ بر روی کامپیوتر


لازم به ذکر است پس راه اندازی برنامه ی واتس اپ بر روی کامپیوتر حساب کاربری شما در واتس اپ بر روی گوشی یا تبلت شما غیر فعال میشود.

نکته : برنامه ی blue stacks  قابلیت ذخیره شماره تلفن را ندارد. به همین دلیل شما به یک برنامه نیاز خواهید داشت تا بتواند شماره های افرادی که میخواهید با آن ها در واتس اپ یا وایبر یا دیگر برنامه ها موجود در ارتباط  داشته باشید را در خود ذخیره بکند به همین منظور ما به شما برنامه ی +contact را معرفی میکنیم  که ان را میتوانید  از برنامه ی بازار که در داخل برنامه ی bluestacks  وجود دارد دانلود کنید پس از نصب برنامه ی contact+ شما میتوانید شماره های افراد مورد نظره خود را در آن وارد کنید.

                                                  ماغ    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
پریماه هاشمی

نظرات  (۱)

۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۲۲ اینستا گرام ها

ممنونم از وب خوبتون با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی